9 kwi 2021

Powrót

Ahhh miała być krótka przerwa, ale życie zaskakuje. Dużo się zmienia i przewraca do góry nogami. Będę wracać powoli, zaczne od jednego posta na tydzień, potem może więcej? A może odrazu posty codziennie. Dużo tematów się wyczerpało, ale przecież minęło tyle czasu... jest tyle nowych filmów, seriali, gier.... tak, ale żeby coś  opisać musze to zobaczyć... mam nadzieje że ktoś tęsknił,  bo naprawde... W R A C A M Y!!!! Chciałam to zrobić już dawno, ale coś wypadło, kina zamknęli, nic nie zwracało mojej uwagi, aż tu nagle.... Netflix i muuuultum seriali i filmów,  przecież jest tego tyle, że przez rok moge pisać codziennie. Tylko żeby wystawić recenzje trzeba obejrzeć i opisać, a to już troche zajmuje. DLATEGO, proszę nie nastawiajcie się na regularne posty, postaram się ale nie obiecuje, znaczy obiecuje. Jeden post na tydzień Wam obiecuje. 

Przepraszam za chaos w tym wpisie ale to pare moich przemyśleń.

1. Pierwszy post po przerwie opisujący film pojawi się dzisiaj wieczorem.
2. Proponujcie filmy, seriale, gry do recenzji, a napewno moją tu zobaczycie.
3. Zapraszam na nowo otwarty blog Strasznie Straszne, gdzie możecie poczytać straszne opowiadania (creepypasta).
4. I ostatnie już wspominane- przez jakiś czas posty będą codziennie, ale nie nastawiajcie się że tak będzie zawsze, najzwyczajniej w świecie może zabraknąć mi czasu.

Dziękuję, że przebolałeś/łaś ten post, prosze wróć jeszcze i podziel się opinią. Mam nadzieje że pomimo tej przerwy, ktoś jeszcze będzie czytał moje wypociny.


!UWAGA!
!!!POSTY CODZIENNIE PRZEZ MIESIĄC!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz